Daria Tarka

Ukończyła Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, Specjalizacja Terapia rodzin i małżeństw w 2006r. Zajmuje się psychoterapią małych dzieci, wsparciem i psychoedukacją rodziców, tworzy i prowadzi warsztaty umiejętności społecznych dla dzieci, doradza wychowawcom przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W poradni zajmuje się: konsultacjami psychologiczne, opinie do żłobków i przedszkoli psychoterapią: dziećmi z problemami emocjonalnymi, chorobami psychosomatycznymi dziećmi z zaburzeniami […]



czytaj więcej



Aleksandra Wrońska

Ukończyła Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Nauk o Zdrowiu, podczas których prowadziła badania naukowe dotyczące rozwoju psychoruchowego dziecka. Od kilku lat zajmuje się rozwojem oraz rehabilitacją noworodków, niemowląt i dzieci. Diagnozuje oraz prowadzi terapię wad postawy wykorzystując aplikacje kinesiology tapingu. Swoją pasję związaną z rehabilitacją dziecięcą rozwija uczestnicząc w licznych kursach, warsztatach i konferencjach. […]



czytaj więcej



Agnieszka Podobas

Ukończyła psychologię w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej, oraz studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej uczniów z dysleksją, ADHD i zaburzeniami zachowania, uzyskując certyfikat terapeuty. Ukończyła kurs doskonalący „Metody pracy z uczniem z autyzmem” organizowany przez Akademię Pedagogiki Specjalnej, kurs „Terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży” w CBT. Odbyła szkolenia: „SLI – specyficzne zaburzenia językowe-diagnoza, terapia edukacja, […]



czytaj więcej